lördag 1 september 2012

Det närmar sig.

Det är lördagen den 1 september, vilket betyder att det är min sista heldag i Thailand. Ska äta lite brunch snart, sen bege mig mot Bangkok och mitt hotell. Blir bara chill idag, man hinner inte vila så mycket när man kommer hem. En bil kommer och hämtar upp mig och en till halv 12 och så blir det en 2 och en halvtimmes färd in till Bangkok. Jag hoppas det blir lätt att hitta till hotellet, eftersom jag ska hitta det på egen hand. Får fråga mig fram.

Kommer verkligen sakna det här stället. Känner nu att två veckor var alldeles för kort tid. Hade velat stanna en, gärna två, veckor till. Känner inte att jag är färdig här. Men det kommer fler tillfällen. Det ska jag se till. Även om det inte blir just exakt hit.



Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar