söndag 26 augusti 2012

Ingen mer helg.

Nu sitter man här på Greenway center igen. Den här helgen var verkligen ett äventyr! Idag så hann vi inte med så jättemycket.Frukost ute, iväg på båten till China town och gick på en stor marknad där. En av Bangkoks största. Så mycket folk! Men det var kul. Sen så blev det att ta sig till busstationen som skulle ta oss till Singburi. Det gick ju det med tillslut. Dom är, som jag sagt tidigare, inte jättebra på engelska i det här landet. Men vi kom på rätt buss och sen en taxi från busstationen i Singburi till Greenway center. Känns faktiskt bra att vara tillbaka. Även om Bangkok var underbart, så blev det lite mycket människor på en och samma gång, haha. Men skulle absolut vilja åka tillbaka dit någon gång!

Imorgon och hela veckan ska jag hänga på barnhemmet. Kommer bli riktigt spännande. Ett nytt äventyr börjar imorgon! Och om en vecka idag åker jag hem. Kommer nog ha lite separationsångest då kan jag tänka mig. Men nu ska jag snart ta en dusch, måste få av mig smutsen från Bangkok.



Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar