lördag 25 augusti 2012

Bangkok.

Idag har varit en upplevelse. tog en båttur och fick se "hela" Bangkok, gick genom China town, ännu en båttur, strosade runt på en stor marknad, tog en välförtjänt fotmassage, tillbaka till hostlet för att lämna lite grejer, ut på Khoa san road för middag och shopping. Vi avslutade med en drink innan vi gick hemåt. Sitter nu nere i receptionen (där det finns wifi). Det har varit en riktigt rolig dag! Har ont i fötterna kan jag lova. Men fotmassagen gjorde gott. Vi åt en underbart god middag, jag fick äntligen äta en av mina favoriträtter: Gröncurry med kokosmjölk och biff. Den var perfekt. Lunchen var väl sådär. Det blev McDonalds. Jag blev nedröstad så det var så det fick bli. Men de har lite annat på menyn med lite thai-influens, så prövade lite nytt. Blev bra tillslut i alla fall! Jag är i alla fall otroligt nöjd med dagen eftersom jag shoppat en del. Inte bara till mig faktiskt, har blivit en del annat med. Presenter osv. Det är så sjukt billigt här. Måste bara hålla koll på pengarna så de inte är slut helt plötsligt, haha.

Imorgon blir det inte så mycket tid i Bangkok eftersom vi måste tillbaka till Singburi (byn där vi bor). Vi får se vad vi hittar på våra sista timmar i Bangkok!



Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar