lördag 18 augusti 2012

Framme!

Igar  efter kl 2 landade jag i Bangkok. Var dock inte framme dit jag skulle for an vid 8. Tog lang tid att ta sig ut ur Bangkok. Men efter att ha akt tag, taxi och buss sa var jag framme! Inte sa manga andra gar for tillfallet men de kommer tillbaka fran Bangkok idag, dar de spenderat helgen. Bangkok sag riktigt haftigt ut. Jag hoppas pa att kunna aka dit over helgen!

Idag ska jag bara se mig omkring och komma iordning. Ar skapligt trott. Det ar en annan varme har som man inte ar vad med. Men de ar valdigt duktiga pa att ha flaktar sa det ar ingen fara. Fuktigt med men det ar skont. Igar mottes jag av massor med regn, men idag ar det fint. Lite molningt men fint. Jag har hort mycket bra om barnhemmet och det jag ska fa gora. Sa jag ar inte orolig for dessa tva veckor!

Det ar folk fran manga olika lander. De ar bland annat fran Holland, Fankrike och Tyskland. Jag verkar vara den enda fr[n Sverige, men vad gor det! Jag tror jag kommer trivas bra.

Ska verkligen forsoka uppdatera varje dag men kan inte lova nagot. Sitter just nu pa ett internetcafe som finns tva minuter fran dar jag bor sa det borde inte vara nagra problem. Men jag vet inte hur dagarna kommer se ut an sa vi far se.



Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar