onsdag 22 augusti 2012

Min onsdag.

Den här dagen började med att vi fick lära oss att göra fina armband. Jag hann faktiskt med att göra två så det ena armbandet ska faktiskt få bli en liten present till min systerdotter. Efter det åkte vi tillbaka till Greenway center (stället där vi bor) och fick laga två olika sorters thai-rätter. Riktigt kul och gott! När vi ätit blev vi skjutsade till en pool där vi fick chilla i tre timmar. Riktigt skönt faktiskt, men idag var det otroligt varmt så man var mest i poolen. Man orkade inte ligga och sola så mycket. Vi åkte sedan och åt middag. Det blev grillat á la Thail-stil. Man tar det man vill grilla och så grillar man det själv. Jag provade faktiskt lever för första gången, kycklinglever. Det smakade faktiskt inte så illa.

Dagen är slut, men imorgon fortsätter äventyren! Om nån timme ska vi går över till baren mittemot. Har inte hunnit kolla in den än så det får bli ikväll. De har även aerobics-pass utomhus här bredvid, det kanske blir en annan kväll!



Emma
PS. En ödla klättrade precis på mitt ben, den första orädda ödlan hittils!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar