fredag 17 augusti 2012

Upp, upp och iväg!

Sitter på flygplatsen i Wien. Har mellanlandat här och har några timmar att slå hjäl innan flyget mot Bangkok avgår. Tack och lov för gratis WiFi! Kan man passa på att uppdatera lite.

Det var en smärtfri flygtur hit, jag hoppas det blir lika smärtfritt den kommande flygturen. Turbulens är inte riktigt min grej. Men ska försöka sova ordentligt så man är pigg när man kommer fram. Hade inge resfeber när jag lämnade Arlanda, men nu när jag sitter här så pirrar det lite i magen! Sjukt kul ska det bli! Det är spännande. Känner på mig att jag har två kanonveckor framför mig. Ska bli intressant att se vad för andra människor som kommer vara där samtidigt som mig. Som sagt, spännande!

Nästa uppdatering sker i Thailand!



Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar